News Corp. Scandal Spreads to Other International Papers

The Takeaway
Rupert Murdoch's British media empire remains under fire as allegations continue to unfold –  not only about the now-shuttered News of the World, but about other media outlets within the company. The Sunday Times and The Sun, both British papers owned by Murdoch's News International, are accused of attempting to hack Prime Minister Gordon Brown's phone, bank account and family medical records, as well as paying bribes to members of Scotland Yard officers for information about members of the royal family. Sarah Lyall, a New York Times reporter based in London and author of "The Anglo Files: A Field Guide to the British"  gives us the latest news from there.   Jeff Goldfarb, assistant editor of Reuters BreakingViews, speaks about a group of News Corp.'s shareholders who are suing the conglomerate, accusing the company of nepotism.